Tuesday, October 22, 2013

Pameran seni @ museum USM

Sape sangke.. Almost 7 years im in usm since 2006 untill now.. This is the first time im going to museum USM... Yapoo.. Shamed me!

Thanks to my friend coz invited me.. Sgt kn.. Okey kebetulan haritu ade pameran budak2 seni... Mereka struggle mempamerkn hasil2 final year projek diorunk.. 

Actually there is alot of pictures and art there.. But only few was snap by me... Huahuahua..im not a photographer..:p

Jom mensantap hasil2 seni diorang yg daebak ni!!



Me friend yg i pinjm jadik model sat..


Okey katenye ni dri serabut nenas.. Tegar btol dorunk kumpul serabut nenas buat bende ni.. Kalo aku ni.. Ya ampunn..


Yg ni aku xtaw nk interpret sbg ape.. Mozek dri kayu ke ape! Hua.. Aku mmg xberseni cmni.!


Model ikan kering.. Katenye dri ikan btol yg ditampal2


Aku rase pelukis cbe nk espresikn wajah dia melalui lukisan kotak ni! Huahua


Biggest medicine yg aku penah jumpe.


Gmbr yg diprint di atas kulit kmbing.. Pemalu benor pemilik art ini.. Huahua




Dua gambar diatas dihasilkn oleh org yg sama.. That's why gmbr lebih kurang.


Hah nilah ikan kering kegemaran ku.. Aku plg suka gmbr ni.. Meow..


Jgn sangka ini dihasilkan oleh seorg gadis k.. Hah i pun xsangke.. Lame benor i duk tilik lukisan ni.. Sambil berpikir cmnerlah gadis ni lukis gmbr seolah 3d ni.. Daebak kmu kalo tgok dri dekat..

Wah penat.. Banyk lgi hasil seni yg dipamerkn.. Mcm gaun penganti yg dibuat menggunakn jala, dress seksi pkai getah yg kita buat bungkus nasi tu.. Dan mcm2 lagi.. T nk sambung lgi.. Nk habeskn koleksi gmbr yg tersimpan..

Wassalam:)













No comments:

Post a Comment