Tuesday, October 22, 2013

Continue...museum USM

Okey rini aku nk sambung entry xkesudahan semalam.. Arini lebih kepada   Cerita museum usm yg dikatakn berhantu tu.. Tpi bkn cerita hantu yg nk dikongsikn.. Haha.. Tpi apa yg menarik kt sana.. Chewahh... Jgn takot2 hantu cmkn org kt sini..



Taw x ni apa? Ok ni namenye mak yong.. Tarian mak yong engko



Ni pula gamelan.. Seyes i xpenah taw cmner orm bermain gamelan ni n ape tu gamelan.. Kasian bukan daku? 



Close up gamelan sikit.. Haha


Untuk yg xtaw apa dia kt atas ni.. Mai nk habaq sikit nilah wayang kulit.. Muahaha


Hah ni pulak namanya kuda kepang.. Aku pon xtaw apa motip aku ambek gmbar ni semua.. Dri menyemak kt tepon baek aku sumbt semua dekat blog aku yg sunyi ni..


Nih membe aku main apa aku pon xtaw nk cerita.. Buta musik aku ni.
 

Aku tangkap gmbar ni sebab nmpk cm real jer mcm duk kt bendang btoii.



Last but not least aku nk memperkenalkan kawan sekerje aku yg sudi jadik model sementare ni..

Wassalam semua.. Pakai mai usm p.pinang yuk!



No comments:

Post a Comment