Monday, July 4, 2011

ME NEPHEW--perangai pelik~~


ank sedare aku ni kn...law nk lari drp sesuatu...contoh...mls ke..takot kene marh dek bapak dye k..ni la tmpat persembunyian dye auw....tmpat dye slalu rase secure lah kot...BAWAH KATIL...maybe tmpat ni plg selamat kot bgk depa...


style kak n abg ipar aku ni...bkn depa nk cri pon...so wat lelah je ank2 ni sembunyi...tpi yg jdik masalahnyer...sembunyi2 pastu boleh lena kt citu...bawah katil kot...selese sgt la tu gamaknyer....


korunk taw jela bwh katil kn...semak...beg aku ade kt sebelah dye...xrimas k....xphm2...tpi aku tertipu jugaklah...aku duk tertanye manela budak ni menghilang...tanye siblings dorg xtaw...sekali selak bawh katil tmpat aku tido........
:
:
HAH...cini ko UPENYER!!!!
:
:
aku bior je dye tido citu sampai pg.....nope2...sampai dye jage n otomatik nek katil sendiri....rimas dowh tido nga budak laki ni..suke sepak2 aku..kaki atas muke aku...hah rasekan...ngek2
:
:
MISSSS him...aku pikr ni nk beli ape tuk depa...raye t baru jumpe....

No comments:

Post a Comment