Saturday, July 30, 2011

ke'malang'an

persiapan be4 balik puase...

nmpak gaye pas raye aku kne cri kerje part time..coz aku dah bnyak gler barhabes duet...nafsu2..dpt ank dato' kn senang...ade gak yg ley support hidop aku...(ank dato' mane tah aku nk sapu)


mcm mane aku nk balik mlm ni dgn bwk ni semue.....mcm kt kg xley shopim kn....act aku duk usha2 kt kg ritu xder..sori la der...kne la beli dri penang..


taste mk cik2...ofcoz la der...coz aku beli ni pon untuk mk aku....mlg yer aku rembat due2 kanan....ape ke mlg yer aku ni....loklaq pon ader...seb bek aku tergerak hati dlm kol 4 tdi nk cek kasut ni....law dibuat kt kg aku bru perasan maw nk kene bwk balik tukar...xke bnyak keje----- a lots of thanks to my dear friend 'aziela' coz sudi bwk aku rempit nek moto dye pi tukar kasut ni...aku dah nak nek bas mlm ni....alhamdulillah sempat sedar be4 terlambat....


n then ni lagi satu...tdi baru aku claim free gift ni...semalm aku xingt lansum yg beli bende alah ni akn dpt free rak ni....ade hikmah la kot due2 kasut aku beli tu kanan...kanan...hahahahha..

p/s:-mcm manela nk hangkut seme ni...cer pikir2...law ade buayafren kt USM ni ley gak bodek2 mintak anta kt stesen bas kn....ngahngahngah..

No comments:

Post a Comment