Saturday, July 30, 2011

jalan2 be4 pose~~


ok u ollzz..i mls nk berleter pnjg2...so kpd u ollzs yg rase nk mai penang..pi la melawat bukit bendera k...aku pon sepnjg al almost 5 year here...bru 2 kali p...kali pertame xdpt menghayati sgt coz time tu aku pegi time aku tgh aktif training palapes...setelah 4 thun baru terpikir nk pegi semula..n baru skrg bru taw amcm ropanya kt ats sane..


korunk ley naek kete kabel baru ni...dulu first time pegi aku kene pakse daki k...nk mampuihh naek..sampai puncak dah lembit..kali ni senang je..pi xsampai 10 minit dah sampai..tket pon murah jer...so dun't wury...


untuk yg gler bergambar cm aku ni sesuai sgt la pi sne...


xhabes2 nga gaye pelik haku...(aku xkesah)


nk pose cm mane pon lantak korunk..janji korunk heppi


dri atas cmni la ropanya yer..

canopy walk..tpi dah 3 thun tutup..so xdapt la nk merase..


aku berangan nk miliki umah cmnila ler...ade yg sudi nk kasik????


kalo mk korunk ade yg lemah2 lutut tu xdapat nk jalan jauh2..ley la korunk bwk nek buggy ride ni...satu kete rm30...hah kalo ajk nek ramai2 murah la ckit kn...bdw aku n membe aku bertuah coz bile kiteorg dah jalan2 dekat sejam..tbe2 bro tut2 ni ajak nek bende alah ni..memandangkan ade kekosongan kt belakang ..janji byr rm5..ape lgi...murah la tu..n aku gedik2 la nk merase...hepi2222.....


gaye kungfu panda dri aku...


last but not least...gaye saranghae...untuk u ollzz....camat berpose...pas raye kite kumpul duet untuk rongeng2 lagi..papaiiiii

p/s:- act member aku dah pon citer sal ni...xpela yer...yoshhh~~

No comments:

Post a Comment