Sunday, March 6, 2011

belajo..keje..keje..blajow

ape perasan wat due2 ni dlm satu mase....okeh..jawapan dye adelah CAPEK!!!!penat ape...penat ulang alik nek bas..ok ni baru sekali la experience aku ulang alik dri jb balik ke usm coz kene pegi sampling kn....tpi ape perasannn korunk law ari tuh mmg mlg rasenyer...EXAMPLE...seumo hidup aku xpenah plak perot aku meragam nek bas..tetibe hari kejadian meragammmmmm...mmg xbey blah ok...law sakit perot nk berat yg boleh thn wat bodoh tu xpe...ni stock memulas-mulas bagai.......!!!!nk menangis ade..menjerit ade...duk sebut ALLAH2 tu xyah ckp la kn(tetibe aku rase cm aku nk mati plak..kekekekeke)....ooo mmg xthn okee...aku duk bygkan yg aku dah bakal duk terberak dlm seluar dah...tpi aku pikirlak...cmner t kn??ofcoz satu bas boleh bau...mesti law kome2 bace ni kome ckp awat xberenti kt stesen minyak ke ape kn...nk di jadikan cerite...


ce crite....ce crite(hahhaahh)

aku tido dgn nyenyak nyer..n dlm pkol 6 aku terbgn coz perot aku tetibe memulas..ngat memulas biase2 je...n then time tu dah kt kedah kot..aku rase xlame dah sampai le kn...bas kompenla dah xde stop2 pi toilet..o mkn kn...melainkan korunk ckp...aku malu sebenarnyer nk soh driver tu stop...tpi duk thn2....mmg xley nk thn dah...n then perjalanan tu aku rase jauh glerrr..so dgn muke seposeN aku ckp...

"pk cik leh berenti kt mane2 x......saye dah xthn ni...nk terberak..'
"awat xckp awal2 stesen minyak last dah lepas"
nk xnk kne tunggu ttol nk nek jambatan(time ni pule org kt tol ckp...xdek toilet..toilet jauh..Hancur hati aku...sob)....xsah ckp la....aku duk sebelah pkcik driver tu duk teriak2..."pk cik cepatla...nk nanges ni...nk terberak dalm seluar dah ni.....pk cik"""""""....mase tu dah xdek perasan malu..perasaan tersekse zahir batin adele.......bape kali sesi tarik nafas hembus....kentott setakat bunyi dlm perot je....law kentot kat luar...sah2 cirit kebaboowww la kt citu.....tensennnnnnnnnn!!!!!!!

setelah mcm2 rintangan aku lalui.......dgn TAHIK tu aku rase dah kt hujung tanduk...sampai k la kt sg nibong...ape lgi...dengan xpakai kasut...cabut belari nek tangge ni nk pi toilet....beg tu soh pk cik tu simpan dulu....wat malu kG besut je!!!!!after selesai sikse aku tu...aku trunla tersengih2...sory pak cik...xtahn..pk cik tu leh tersengih2 kambing ckap...mkn ape lak awak ni.......sahHHHHHH nasik AYAM MENTAH petg td...LAKNAT btol....iskh33..terkaserrrr pule.....malu bebbbbbbbbb.pengalaman btol..

hah jgn ckp sampai citu ja dah la odw jalan dlm usm tu terase lgi memulas yer..ape lgi aku blasah berak kt school bio....huh...dah sampai bilik lgi skali...cbe bygkan cmner aku nk pi sampling kol 8.30 t kan...dlm hari yg same.....

TPI...alhamdulillah...xrase dah memulas sgt...tpi after mkn tengah hari aku xlalu mkn..ape yg aku mkn aku muntahkan...sampai perot masuk angin....then dalam pkol 7 baru aku n kawan2 sampai kt jeti...selesai kiteorg harungi sepanjang2 sungai merbok...woooohhhhh...mmg best weyyyyyyyyy...syokkk tgok hutan belukar...mgrib baru selesei...nk jadi crite..after mkn mlm perot meragam balik tpi kali ni...GASTRIK....tahap xbley jln...nk kene baring...seb bek doarng singgah singgah tesco beli barang2 nk kemas lab...n time kasih2 bnyk2 kt student phd FATEMA coz bgk aku pil gastrik...berkesan gk r.......boley la aku tlom dorg cuci lab ti....balik dah dlm kol 10.30.....cuci2 lab dlm pol 12.10 baru aku blik...ceittttttttttt..pg esok dah nk blik johor coz isnin aku kejew...............wowooooo pnat wehhyyyyyyyyyyyy/....sebab naseb aku xberape bek hari ni...huh..haru biru btolll...TPI!!!

nila name nyer pengalaman okeh.......new experience...ble lagi nk merase...moralnye...hidup ni xsemudah yg kite sangke....sometime kne kne bnyak sacrifice diri kite...penat cmner pon lyn jela kan...coz xdek orm yg nk kesah pasai ko..kecuali keluarge ko...n samapi ble nk susahkan dorang...nk xnk...ko nk study...ko nk belanje untuk ko...ko carila wang ko sendiri....so pengorbanan cmni mmg kene...

n then mesti yG tertanye..Y xcari keje dekat2 je kn....????ermmmm t la aku sambung..law aku rajin....ceit...okeila....den CAPEKK amat....papai..

xoxO...cirit GegurLLL......


aku yG mewakili student usM...ceitttt..koya lebihhh!!


bersilat dalam bot......


laguna merbok yG panjang N terbentang luas tu.....bESttt wooooooohhh!!!

No comments:

Post a Comment