Monday, March 7, 2011

budaye mat salleh

satu agi bende yg aku perasan memandangkan aku selalu travel nek bas kn.....slalu la jugak...bas ni dah basi da nga hidup aku...aku tunggu pulus bnyk nk rase travel naek flight pulew.....


drp aku duk merapu meh aku kembali ke tujuan asal...semalam aku nek bas siang...biaselah nk menikmati pemandangan kononyer(biaq aku ternganga tidoqq pon...menghayati pemandangan lah sgt kan)...kebetulan nk crite..

ce crite,...ce crite....

bas yg aku nek tu ramai mat salleh aku pulew minah salleh sesat nek bas tu juge.....tpi kn ade mamt salleh hensem woooo...pakai baju kaler hijau...see???????
law hensem mate aku dgn sendiri yer aku bertindak tangkas mengesan mereka....Gataiiii!!!!

woit2 mengarot...ok...aku duk perasaan mat salleh ni law nek bas suka amalkan budaya membace depa...bguss...ade yg bawak novel...ade yg bace paper...paper malaysia dalam BI...imposible sgt la kn law dorg bace paper dlam BM......mesti aku mintak saiN coz teramat kagum kn.....ade yg bawak laptop...lame lak tu...lam hati aku duk terpikir2...wah2 depa ambik taw perkembangan malaysia nampk gaye.....the truth is ...aku xple nk bace paper kn.....sebulan sekali je kot....malu2

aku law amalkn budaya cm ni sah2 aku muntah darah.....woiiiitt pening ma..cannot go la bace2 dlm bas...pening...xbuley2...aku kaguM nga depa....hak tu jela kn...yg laem aku xkagum pon....aku tabik spring la kt doarng ni...dah bnyk kali gk aku jumpe mat salleh yg minat bace2 ni....cmner pule dgn anda?????

moralnye....xrugi membace..membace budaye kita...bukan mat salleh...jgn tiru aku okehhhh,aku mmg malas...hahhahahahah

xoXo......x-gegul..papaiiiiii


No comments:

Post a Comment