Wednesday, March 30, 2011

ke mane menghilangyerrr tutttt



WARNING:I NI ENTRY GELI MAW BACE..LAW XSANGGUP JGN BACE HAHHAHHHA

lame aku menyepi...menyepi...bkn menyendiri...ayt xley blah..
yer kemane menghilangnyer...tutttttt.....spendel si budak putra???????

ape kaitan kn ngan entry aku....
meh aku nk crite ni....xtanye pon aku akn critela punyerr.....so rini satu kejadian aneh belaku...xdekla anehh pommmm.....kejadian membangkitkan kemarahan emosi n jiwe rage aku adelahh...

seprti biase tugas2 aku adelah basuh toilet...so rini...mane xcarca merba hidup aku law bukak jer pintu toilet n tengok dalam mangkukkk tandas aku segerombolan najis2...h0w come?????kan??? ini TAHIK bukan sembarangan tahikkkkk...ini tahik manusia...bukan tahik kucing...bengom..hahahahha...dan semestinyerr..thik manusia lgi aku xlala nk tengok...lagi2kn segerombolan tahik...yg pasti dlm mangkuk tandas tu melibatkan najis banyak manusiala...coz berketol2....xkn la thik soram budak bersamaan dgn sebnyk tu kan...IMPOSSIBLE!!!!!!!!!!!

soooooooooooooooo...aku xbley nga najis2 ni...aku nk termuntah...seb bek xmuntah...seb bek mate aku rabun...law mate aku jelassss aku xsanggup menyaksikan kejadian aneh tersebut....xmo...nk xnk pahit kene telan....sudah menjadi tanggungjawab aku....terpakse la aku telan...aku basuh la juge toilet tersebut...

after settle aku try la godek2 ape masalah dgn pam kt toilet tu...duk tarik2 air xmo keluar juge...so cbela masukkn tgn aku n selup2 kt lobang pam tu...maw yerr...tarik2 punyer tarik...selup punyer selup.....tuttttttttttttt.....keluarlah  sejenis kain...warne maroonn........mate aku yg kecik ni jdik besor...nengokyer kain tu spendell.......CISSSSSSSSSSSSSSss...budak haru manelah sumbat underwear kt dalam lobang pam ni...mawyerr aku belasah law aku taw...

rewind balik crite 2,3 hari lepas............

putra: cikgu mane seluar dlm saye(nk dijadikan crite budak putra ni kencing dlm suar so aku soh gantung dulu kt tepi pintu toilet...bile kering besok ambek lew..)

aku:lor kt tepi pintu tula....manela sye taw...ingatkan awk dah ambek.....

putra:mane ade sye ambik cikguuuu......seluar dalam ade 2 aje....(ayat kesian ler tu...mesti mk dye yg ngajornyerr)

aku:ala suroh jer mk awakkk belli baru n bnyak2 cikit...

MOTIFFFFFFF!!!!!!

ok kawan2...nmpak x crite di atastu  ade kaitan...bende yg berlaku dalm kkehidupan kite ni kdg2 berkait....tula namenyer misteri..hahahha..ok2....spendel putra la yg aku jumpe sesat dlm lobang pam itu...bongek betolll llla........haru hidup aku lyn budak2 xbaligh nihh...haruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

ok2...sekian sahaja entry xdek motif aku...mke selesai sudah misteri kehilangan spendel budak putra.......jdikan kisah di ats sebagai ikhtibar yer kwn2..hahahhahaha

xoXo.........cikgucungggg...weweee....pappaiiiii.....lap u

No comments:

Post a Comment