Friday, February 18, 2011

alhamdulillah~~



hari ni ade due berita gembira...satu berupa peluang yg aku duk doa...satu agi rezeki...yg peluang tu mmgla bgus tpi yg tu buat aku berbelah bagi...terhimpit tengah2...y lame sangt kn??aku mcm xsanggup...mmg la aku now free ..xbusy sgt..pi sampling n then spend sahari 2 tuk masuk lab..n then keje aku juz key in data..mmg aku plan nk keje part time..bile peluang tu dapt tpi big decision plak aku jne wat..kene pikir..law xterime kot ralat ple...pengalaman..


tpi aku bersyukur gle2 cek2 status permohonan mybrain n then aku dpt...lepas satu beban aku iaitu yuran pengajian..ramai yg dpt mybrain...walaupun aku ni result cikai2 je..aku dpt jugak...syukur gle...so now aku pening2 lagi......harap aku buley wat keputusan yg terbaik....papaii..teman2(paah n emah) sementare je....arggggggggghhh

No comments:

Post a Comment