Tuesday, February 15, 2011

petue cantek

saye"mk cik.....cmner nk kasi hilangkan jeragat kt muke ni??

mak cik"adik ni mungkin jeragat sebab keturunan kot coz mude2 lagi dah ade jeragat..okehhhh..aku tick kt cini(/) sebab mmg cek n kakak aku ade jeragat.

mak cik"satu lgi sebab adik salu berjemur kt tempat panas..ohmG!!!!mane mk cik taw ni???bdw aku tick (/) cini jugak coz aku mmg salu berjemur dulu...aku join palapes kt usm for 3 years okeh...n sepanjang tu jugak jeragat2 aku semakin menampkkn belang yew...huh!

saye"mk cik cmner nk dapat kulit halus licin tegang cm mk cik ni????ciettt...mk cik tu xkasi taw pun...kedekotlah tu...sepatotnyer mk cik kene share bende2 cmni kt generasi mude cm kmi ni....huh!!bengang msih bersisa..
:
:
:
:
:


okehla sekian sahaja...xoXo...awek jeragat..papaiiiii




No comments:

Post a Comment