Sunday, February 26, 2012

We can’t direct the wind but we can adjust our sail – kita tidak mampu mengawal arah tiupan angin, kita hanya mampu mengawal kemudi pelayaran kita.

mase kecik2 dulu...ceit...ok mase darjah satu dulu...gemar sangat nyanyi...asal cikgu soh nyanyi..aku lah yg berie angkat tangan tu...n nyanyi depan satu class....yg jdik mslh yer ..aku ni prasang sore aku sgt la sodap...al mklumlah nk jadik amy mastura dulu...n then satu bajet sore amy mastura tu mcm sore aku.."begini lama kita berkasih dan syg cinta pon kian bersemi"....lagu peberet aku dulu......ok fine2..

lawak...aku xtaw nape mase kecik2 dulu aku sgt confident...skrg xlansum okeyy...lagi satu lgu yg aku slalu duk nyanyi dulu...."seia sekata sehati sejiwe...menghadapai cabaran...kmi junjung cita2 luhur...perpaduan seluruh negeri..."ok lagu xmenahan...cikgu pon dah cop muke aku suke nyanyi...n ble jer masuk kelas...ok shafikah nyanyi...aku yg mmg bajet sore sedap ni dgn xmaluyer pi la nyanyi...kenangan2..

dgn kakak sepupu...nila budak bajet sore sedap satu ketike dulu...cite2 nk jadi model n penyanyi....xbley blah...bek jadi ustazah jer kn..ape punyer cite2...bwekssss~~~

No comments:

Post a Comment