Thursday, February 2, 2012

bantal busokkk~~

tetibe mlm ni terdetik nk menulis..sekadar mengimbas kembali diri aku yg dulu...

kisah bantal busuk aku ni yg aku bawe ke sane ke mari..until aku dah tue bangke ni...ok nampak mcm xbusukk kn bantal tu...t aku tunjuk rupe sebenar baru korunk taw busuk x busuk rupe sebenarnyer...bantal aku diberi sentuhan baru dgn hasil kait-mengait aku ni..hadiah tuk bantal busuk aku sesudah dye menjadi peneman hidup aku selame bertahun-tahun...

y???aku xlupe jase dye?coz sepanjang aku hidup berasrama...dikale aku menjadi insan yg sgt pendiam...tiade kwn...yg ade hanye dunie aku.....diri yg selalu menangis krn teringat kn mk aku kt kg.....di kale aku xde bantal tuk tido..hanye berlapikkn beg baju usang dan hanye bantal busuk ni yg menjadi alas aku dulu...xseperti kwn2 yg lain..bantal kiri kanan belakang depan(over di situ)...hehehe.....ni bkn tpu..tpi tulah realiti hidup aku dulu kesian bukan???aku jenis yg xsuke orm simpati pde aku.....xsuke nk berhrp pde pertolongan orm lain....so aku hiduplah dgn tanpa bantal selame brape thun aku lupe..wawawa...ade bntal busuk kecik ni saje....so ape motif cte ni sebenarnye???aku pon xtaw....

agak2 motif dye aku nk ckp...aku berbeze dulu dan skrg.....smue ni adelah krn tibe2 dekat facebook kawn aku hantar komen ckp.....

"Jang Maizan:- ya ALLAH.......shafikah...totally berubah...hmm...teringat shafikah yg dulu2...sentiasa dgn al-Quran..pemalu org nya...ALLAHURABBI..."

sob3.....emmm...jahat sgt ke i skunk...sobbing3...insyaAllah i akn berubah ke arah kebaikan...same2 doakan~

No comments:

Post a Comment