Tuesday, January 4, 2011

baju?


td aku terusha blog yg jual2 baju ni...n then aku jumpelah cardigan sebijik cm cardigan yg aku beli...ape yg menariknya..cardigan tu jauh lebih mahal dr yg aku beli :74:...rm35 maybe...so aku beli ritu aku dapat rm24 je...murah bukan:121:????so membeli di rantau panjang lebey baik kot coz aku ley dapat murah...hahhahahahhaha..tpi ble2 pkir2 balik kesian kt mk cik yg jual cardigan tu..dye dpt untung entah tidak...kesian kn?jahatnye aku...kalo aku x tawar menawar nga mk cik tu mesti dye jual mhl kn...n untung lebey kN??:134:.(terase bengom plak ckp merapu2 kt cni)...by d way mk cik kt rantau panjang yg jual cardigan ni kt aku..:67:.tq sgt2....semoga anda di murahkaN rezeki...Amin...papaiiiii...

p/s:-tawar menawar ni kene ade taktik taw...!!!!baru berjayEE...hik3:131:

No comments:

Post a Comment