Saturday, January 29, 2011

echanted

lame aku xupdate...xdek crite..coz law crite barkait nga diri aku jer mesti bosan...hidup aku xmcm kwn aku roxe...ade jer crite dye yg berharge untuk dikongsi..hidup aku kinda borink ckitla..patotla cik roxe bgik name blog dye life kn....

bdw...aku nk jugak tulis sepatah 2 kate be4 aku blik kg mlm ni....dah lame aku xblik since raye haji ritu...jiwe aku mmg xtenang pon lately...so harp2 blik kg jiwe leh la tenang...well sepanjang 2 minggu ni..aku bnyak duk berhibernasi kt blik...bertafakur kt meja...jgn ingat aku study ple yer..aku melayan perasaan..melayn crite my gf is a gumiho n shinning inheritance...ok...aku lately telah menjadi peminat tegar lee seungi...xhensem tpi comel..aku minat kt mamat korea ni since aku menjadi peminat setia rancangan 2 day 1 night...so crite yg dye belakon aku pon korek2 layn la kn...act..aku dah lamer gler xlyn korea...dlu aku minat la download2 ni..tpi since umo aku mkin meningkat aku lansum x minat dah nk mendownload..tpi rumet bru aku ni ade stok crite korea kn...so jiwe aku yg lare ni terusik la nk lyn blik korea...gik pon lee seungi ok....aku fan berani mati dye la ni...lyn.



so jgn ingt sepanjang 2 minggu ni xdek kerje berfaedah lansum yg aku wat kn...aku ade jgk pi lab okee...pi habeskan sample2 bln satu..tpi satu habuk pon aku xkey in lgik data2 aku tuh..pmals!!!!b d way kerje2 kreatif aku secare xlansum adela jugak aku watkan...ermm...okehh ni last entry aku b4 aku pi bercuti k..papai..



kerje2 kreatif aku....xcyap lgik ni..mate,hidung,mulut...seme xdak lgi..


ok i blik kg dulu yer...jge diri u olls lekloks..papaii...yoshhh

2 comments:

  1. oit..emah tlupa ang ngn paah blk..huk3..ni dok btafakur sorg2 kt blk..sob3..sok nk blk umah gak!!

    ReplyDelete
  2. bkn ang dah blik dulu ke dari kiteorg??pelikla kmu ni...

    ReplyDelete