Monday, January 10, 2011

Mimpi


nk dijadikan cerita .:86:..semalam aku bermimpi kg aku kt besut tu kene serang..kene serang oleh askar dr negare mane ntah..aku pun xtaw...dalam mimpi tu aku dan 2 orm lagi(aku xingat ropa dye...maybe adik aku kot..:95:.maklumlah mimpi)..askar2 jahat tu soh kitaorg lari dengan seberapa pantasnya la..mksud aku ..lari menyelamatkan diri.....blogger-emoticon.blogspot.comso aku n 2 orm lgi lari la lintang pukang....aku pikir2 kalo lari masuk hutan ni bgus jugak..payah ckit depa nk detect aku kn....g pon aku xdak choice lain da....belakang umah aku tu ade hutan n sungai jer..aku pikir2 hutan lgi bgus kowt...so aku lari laaaa...laju nih...tkot kene tembak nyer pasai..hahahahhaha..:c:.tpi duk lari2 tu...aku dah xlarat dah...mklumla..dah lame xwat physical training....otot2 lutut lemah..pastu aku gv up..aku ckp aku xlarat ddahhh...lmbatnyer pasai aku kene tinggal nga 2 orm lagi(adik aku kot)..

pastu aku ternampkla serumpun atau segerombolan pokok2 pisang...dalam hutan ade pokok pisang...hahahhahahaha..pastu aku decide nk sembunyi dalam tu..tpi ape ke mlgnyer nasib aku..pokok2 tu telah dikepong oleh depa2 ni..hampess...so aku bacela..terkumat-kamit mulut aku.mcm2 surah..yG pasti surah pendek2la..dengan harapan depa ni akan kesian kt kt...cyap ckp cmni lg...

aku:"jgn tembak kt kepala saya....t law saya mati payah pule orm nk kembumikan mayat saya...(xley blah statement tu...ni sebenarnye aku terlampau bnyak tengok orm x-cident sampai hancur kepala kt tenet...pastu aku duk terpikir2 cmnerla orm nk mandikan myt depa..sampai termimpi2 aaku)..blogger-emoticon.blogspot.com

pastu nk dijadikan cerita..depa ni tembak kt kaki aku jerkk...ramai weyhh...dlm 5-6 orm xsilap aku..kudungla aku....sob3..hahahhaha..then adelah salah soram askar ni nsem lgikan kacak kesian kt aku....tibe2 dengan baek hatinye nk selamatkan aku..mgkin terpikat dgn kejelitaan aku kot...hahhahahhha..:takot:.dye bawak aku dlm diam balik umah aku..pastu ckp kt askar2 lem aku ni isteri dye..blogger-emoticon.blogspot.comso depa2 xley buat apa2 kt aku(mean bunuh aku la kaN).

conclusion dye...awat bodoh sgt mimpi aku ni...hahahahhaha...tpi ble aku terjaga dri tdoo aku duk terpikir2...sapekah gerangan askr kacak lgikan nsem yg menyelamatkan aku tu...nsem wehhyyy.:face2:..hahahahhahahah...bengomm2...ntah2 pape mimpi aku ni...rase nk sepak2 jek diri aku.blogger-emoticon.blogspot.com




kacak cmnila...hahahahha:42:

p/s:-harap2 aku jumpe btol2la nga mamt kacak dlm mimpi aku tu(gataiii)...lalallala..yoshhhhhh

:86::95:

No comments:

Post a Comment