Thursday, November 24, 2011

MISE 2011

tahu ape tu MISE?? k xyah nk bertanya2 kn...mengade aku ni...Malaysian International Seafood Exposition...so ritu dgn julung kali yer pade thn ni aku menjejak kaki ke KL...malu nk ngaku tpi tula hakikatnyer...

KL???????sungguh asing tuk orm cm aku...xmalu nk ngaku..aku xtaw sgt ade ape yg menarik kt KL tu...

malas nk bebel meleret2..aku kongsi ckt mase haku pi sane yewww....

spt biase....bajet model tu penting....ngahngahngah

our booth

our great team


rajin betik mrk..ok booth UMT kt depan kmi...

so tujuan booth USM sesat kt sini adelah untuk promote sape2 yg nk wat research berkaitan dengan aquatik n marine..sambil promote USM...lol~~ so ramai la juge company2 ni cari orm untuk do some research regarding of their project...ade juge soram dato'  coming to our booth and asking for PHD holder to be an advisor berkaitan dgn fisheries...amek kawwwwwww...law aku phd holder dah lame i twr diri...i dato'....i!!!!!hahhahaha...

k t i rajin i sambung yerr....papaiiii

No comments:

Post a Comment