Monday, October 31, 2011

auntie~~~~

hari ni dekat stesen bas aku jumpe dgn sorm auntie ni...mate kuning,India,n sedikit berbau(xberniat nk kutuk)...sembang2  and then she tell me dat she got breast cancer...dye jln2 pening and dye berhenti jap dkt stesen bas coz penat dan hidung dye berdarah...she show at  me-....memmg berdarah...dri crita dye dye xdek wang nk blik kulim...aku xtaw dye tipu or ape coz mcm2 ragam manusia sekarang tpi aku choose untuk percaye dye...seandainye aku kene tipu aku anggap je tuk dah nasib dan takdir aku...kebetulan duet aku ade 3 ringgit je dan selebihnye duet rm50...so aku kasik la rm 3 je....dalam hati aku duk pikir...benar ke tpu...benar ke tpu...tpi last2 aku decide tuk pegi tukar duet besar rm50 tu kt kdai...n then bgik lgi ckit duet tu kt auntie tu....mmmmmmmmm(xdek niat pon nk show off ke ape...juzz nk berkongsi) dri wajah dye mmg nmpak sgt kesian,tmpk sakt...

if korg kt tmpat aku ape yg korunk lakukan???? dat's all~~

2 comments:

  1. aku rasa aku jumpa orang yang sama dengan ko nih, aku jumpa anti India jugak, kat bus stop SG 2 dekat USM itulah, dia mulut dia berdarah bila dia tekup/tutup ke apa ntah ngan tisu, then ada darah, dia cerita dia ada penyakit camtu, pastu aku dah lupa sebab apa aku boleh bagi RM 10.00 kot kat dia...balik balik Indah Kembara aku cerita kat Ecah rasanya, tapi yang paling aku ingat, Jumpa kat bus stop sg 2, y lain2 dah lupa, haha if ni orang yang sama, x tau la nak cakap apa, hope penyakit dia bley settle leas ni, entahlah bersangka baik je la~

    ReplyDelete
  2. ermmmmmmm bersangke baik jela kn...nk wat cmner..tpi lokasi n crite dye same mcm ang crite...sob3...xpela syidah...nk wat cmner kn..

    ReplyDelete