Sunday, October 16, 2011

16.10

ok so rini adelah bertarikh 16.10 kn ...so rini adelah bezday adik aku yg paling last sekali..salah satu adik yg lahir pd bulan yg same dgn aku...ttg bezday aku..aku kene cite kt entry lain...wagagagaga...alang2 sempene bezday dye aku kongsi la sikit kegagalan aku .....

first touch jadila cmni


pastu bertukar jdi mkin kanak2 cmni...tpi kek ni tuk kak long aku b4 9.9 ari tu.....kak long aku tibai wat blik johor seketul kek ni...so orm yg kt umah xley nk merase....hahhahah

 ni pule time aku nga adik aku yg bungsu men conteng2(dye nga aku mmg bengom sikit..hahaha)...time ni nga giler duk tgok hell kitchen so bajet nk jadi mcm winner hell kitchen tu ...i forgot his name...sorry hahahha...xdpt bace kn apa yg aku tulis tu...

nah ambek ko!!!adik bongsu aku tu bakal menduduki stpm thun ni...gud luck for her... 


hah ni tips dri chef pka...nk buat cupcake jgn pakai cups yg kualiti xbgus mcm ni...pyh nk decorate taw...hahahah
time ni aku dah cari kt supermarket..tpi xde...so sad........

so???
to my dear sis...
semoga diberkati hidupnya oleh Allah swt...bhagia selalu...dan berjaya menjadi org yg berguna dunia dan akhirat.....papaiiiiii~~

p/s;-aku mmg xberbakat...ade haku kesah???aku kesahkan sebb tu aku ckp cmtu...biadapp..huh....yosh~~~

No comments:

Post a Comment