Sunday, May 1, 2011

laptop terbakor...kite bako aje...senang

cilok dr fb


penah ke sedare sedari dgr ttg kejadian ini...????aku pon baru taw je sebenornyer...act bende2 ni terjadi sebab kite xtutup laptop kite after kita gune n kite letak laptop kite kat tempat spt sofa o tilam n dll yg mana laptop kite yg panas xdpt pengudaraan yg cukup...aku pon xtaw nk explain cmner...tpi bende2 cmni boley trigger kebakaran n meragut nyawa kita...aku pon terbace kt fb sebenarnye pasai ni...:9:


dulu aku penah la wat cmni...now pon...bezenyer skunk aku xtutup aku yer laptop tpi aku pakai cooler bg laptop tu sejuk...dulu aku men biar je lappy kt atas katil aku tanpa tutup selame 2 o 3 hari....gile sengal kn...tpi syukur xpenah pulak kejadian mcm kebakaran tu berlaku dekat aku...alhamdulillah....bdw better beringat la kn...sediakan payung sebelum hujam mai ...tuk mengelakkn kejadian xdingini....law pakai cooler maybe buley elak la ckitkan kejadian cmtu....tpi xtaw jugak la kn...tu andaian bijak memandai aku jer..bukan buley pakai pon..n jgn pakai pon...ngangahngah..

bdw kawan2 INGAT!!!!!:face16:

TUTUP LAPTOP ANDA SELEPAS DIGUNAKAN..:102:

sekian...xoXo....pikacanGGGGg!!:face15:

No comments:

Post a Comment