Thursday, April 21, 2011

training paskal yg ermmm....DRAMATIK!

::
::
::
::
:takot:

MOHAN antare yg terselamat...terselamat?????mcm salah jer ayat tu..


antara mangse2 asap kejam.....


i think cik roxe must see dis pic...ngahngahngah...

my pss friend maybe remember this pic..ngahngah...
ni merupakan antra tragedi yg xkn aku lupa....time training kt PASKAL dulu...y aku xley lupe..coz aku adelah antere insan2 berhati waja yg bile je redah asap pemedih ni...aku jdi lalut=pening2 lalat a.k.a aku tibe2 dgn atometik yer sengaje merebah kan dri aku..:d:


lgi-an xley blah..aku rase aku dah nk mati...mane tidaknye..bukan main lagi pedih asap ni....habes segale mukus2 dalam badan aku ni kluar...ape korang nk?????

air liur...hingus...air mate...seme keluar...mmg COMELLL btol la asap ni...dan xley blah juge...saat2 aku rebah tu...ehem2..aku pndang tgok orm kt tpi aku jatuh...ape xnyer...terpengaruh la aku...n secare mengade nye aku pun jatuh kan diri aku jgk....siap dlm otak aku ni ...duk byg ambulans nk meh angkut aku daah...wat malu ank bangse jerr...hbesss rosak status brutal aku...fiuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh~~~:127:

bdw...time segale mukus2 kluar ni...adela rase malu..rase kotor + pengotor gle...tpi memndangkan sme oram pon same...xdek la nk malu2 sgt... lgi2 kn aku lupe name asap ni ape...yg pasti asap ni singkirkan segale oksigen2 kt ctu yg menyebabkan segale organ2 kulit2 ko pedih...dan yg pentim ...xley bernafas beb.....gerrrrrrrrr!!!:b:

ceitttttttt...rosak mood aku yg duk bangge jdi best shooter time tuhhh...PITAMMM...hahhahahahha:face24:


xoxo....aku yG bername....papaiii...till then~~

1 comment: