Wednesday, April 20, 2011

mimpi ngeri bile tibe2 breakfast pagi ni




blogger-emoticon.blogspot.comni satu lgi kemuskilan melande aku...tetibe aku diberi kekuatan pg bekfest...again...ALONE...mmg lone ranger btol la...aku nga biase kan dirihidup sorm2 nw..memandgkan soram nk kawen n soram dah hbes blajo...iskh3...sadess...

semalam matlamat aku nk bekfest terbengkalai memandangkan dugaan kuat....katil memanggil2 aku..."pika...pika...pika....katenye"...daan aku tergodE...tula maslh yer...tpi hari ni aku mnG melawan gode-an tersebut...sekian..titik...ngahngahngah...


:115:bdw...aku bertemankan nasi goreng lagi..perghhh...muke nasi gorem nk wat cmnerkan....

say no to cengkung...tu tekad aku untuk bulan ni....ngahngahngah...kawan2...doakan i berjaye mencapai misi n visi tersebut...sekian..:42:

:62:lagi2......nk tambah lalutan ni...aku bGn segar bugar ari ni....berkat...alhamdulillah....xngantok...lgi..alhamdulillah..penangan training almost 2 month kot bgn awal....bdw 2 bulan ni aku bgn hampir setiap hari pkol 5.30...n hari minggu pule aku jrg eh tido semula....xpercaye???????sile percaye.....

:108:ini merupekan satu kejayaan yg besar tuk mkluk cm aku ni taw...yg taw tidooo je....tibe2 teringat time keje PPM
::
::


ropa aku time keje...agak2 law aku berisi ckit...ropa aku cmni kot...nmpak tembummm....ngahngah ngah...tpi jgn tetipu..aku nmpak tembum time ni sebab aku sakit gg...pipi aku membengkak...+ pecah2 nokkk...almost 1 week taw aku xley mkn...nk mengunyah xdpt...ni gara2 geraham bongsu...erkkkkkk.....jdilah ropa aku cenggini..:d:

ok la nokkkk...mls nk melalut lgi pjg..aku adooo kijoo ni....nk g bendahari meta...ngahngahngah

xoXo...i bekfest taw~~~yoshhh


No comments:

Post a Comment