Monday, October 25, 2010

khas buat teman rapat SKPN




hari ini ter'usha' pule facebuk membe lame aku...so segale kenangan2 lame pun
menjelma..kekekeke

membe sekolah rendah yg same2 duk kongsi mslh..law dulu dye ade masalah keluarge..so same jugak dgn aku...same2 ade situasi same...so kiteorang jdik rapat sebab tu aje..:tsk:


tpi tgok dr kehidupan dye skunk..aku rase dye jauh lebih bahagia dr aku kot.....jEles..sob3
tpi aku tompang bahagie tuk dye...tibe2 teringat kisah dye..dulu dye penah ckp yG mak ayah dia salu gado..bile gado..mk dye lari pi satu tempat kt daerah besut tu..ayer puteh law xsilap aku..huhuhu.....so dye ckp dye mesti akN mintak tlOm membe dye bwak lari dye nek basikal je pi jumpe mk dye...gLer tEgar dyE tu..jaUh tu ayer puteh nGa pengkalan nyirEh....mmg jaUh..n then bagus gler law aku ade membe sanggup tolom cmtu..tErHarU beb...huhuhu

sO...dulu salu gak la berutus kad raye nga membe aku ni..aku pOn xinGt dah sejak form bape aku da xdpt kad raye drp dyE...maybe sEjak aku pi blajO kt KIST duLu kot..makluMlah duk asrama...n aku terpisah nGa dyE pon masE form 1 coz aku dpt tawaraN masuk sEkola laiN..

pErasaaN akU skUnk alanGkah baiknyE law dyE masih adE disampinG akU...jadi pendenGar masalah akU mcm dULu2...kawan baEk mEmahaMi sukar dicari...:sigh:

act aku ltEy dGn sEgalE permasalahan...bile la kebahagiaan akaN dtG...btOl idop...huhuhu




well my freN..all d bEst....harap somEday hakU bUlEy kEtEmu lGi n ktE lEy sharinG mslH kitE cm dULu2.....

:sorry:


p/s: sukar mempercayai orM disekelilinG kite....kadang kita rase dyelah yG terbaek tpi sebaliknye..bnyak kN la berdoa..hanya Allah s.w.t yG mampu membantu kita..Amin.

No comments:

Post a Comment