Wednesday, July 21, 2010

selamat pengantin baru kwan



huhuhu...due tige hari ni...mood aku bercampur baur...
aku xpasti aku sedey ke hepi...seme gare2 negok gambo ni...



huhuhu...wahhh cantek kn...same cantek same padan...kawan aku tyme skolah dah kawen..

ok2...jgn salah paham ple..

aku sedey bukan la sebab aku pun nk kawen kn...no..no...no

aku xready lgk ke arah tu...aku pun bru hbes blajr...n menganggur...jgn la ade hati nk kawen..maw kne blasah hidup2 nga family aku....hahahahha

ok la...aku sedeyla nengok kawan aku ni da hepi...dah lengkap hidup dye...berjaye n dapat teman sehidup dah...drp gambar tu dah terserlah kebahagiaan dorang kan....huhuhuhu

kawan aku ni grad tahun lepas n skunk tgh kaji sample dr syed muzaffar wat balik mse pi angkasa dulu...glerrr hebat kawan aku kn...now kawen ple....sob3....dapat husband ple yg hensem+cute+smart+berkerjaye+meletop tu...heheheh
cmner pon sepadan la dorang..

for KC i hoped u will hepi forever...jeng3....

now...kawan aku yg agak baek nga aku dlu da bahagie....aku??



huhuhu...gediks sehhh


ok2 aku pkir positip...maybe someday...i will get wat i'm waiting for....

huhuhu...chilllllllllllllll....yOshhh~~


No comments:

Post a Comment